Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op Hogwarts!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kate Jacobs

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kate Jacobs

Kate Jacobs


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Londen

Kate Jacobs Empty
BerichtOnderwerp: Kate Jacobs   Kate Jacobs Icon_minitimevr sep 09, 2011 7:04 am

Hi! Mijn naam is Kate, Kate Jacobs. Mijn ouders zijn Dreuzels. Nou en? Ik zal jullie bewijzen dat Muggleborns even goed zijn in toveren dan Purebloods hoor, haha. Ik ben 13 jaar oud en zit in het 3e jaar, bij Gryffindor. Ik ben een trotse Gryffindor, en dat zal ik altijd blijven. Zal ik dan maar iets over mezelf vertellen? Ik ben dol op dieren. Nouja, niet alle dieren. Ik ben dol op mijn spin Aragne, en ik ben dol op mijn steenuiltje Crowdi. Verder vind ik slangen, draken, eenhoorns, terzielers, hippogrieven en dat soort shit ook cool. En ook wel eng hoor, haha. Maar ik zou ze best wel eens willen verzorgen of berijden. Dat lijkt me echt zo vet! Ik stond daarom vroeger altijd bekend als het 'Spinnenmeisje'. Dreuzels houden niet van spinnen. Ik wel.
Ik ben opgegroeid in hartje Londen, als een ''normale'' Dreuzel. Ik heb altijd al in Knightsbridge gewoond, dat is een van de chique wijken in Londen. Mijn ouders zijn ook best rijk. Niet dat dat voor jullie iets uitmaakt, maar voor Dreuzels is geld wel belangrijk. Ik zat hiervoor op het KS, het Knightsbridge Scholengemeenschap. Ik had daar best veel vriendinnen met wie ik omging, maar ik heb me daar toch nooit echt thuisgevoeld, en ik voelde me niet één van hen. Ze luisterden wel allemaal naar mij, maar dat kan ook om andere redenen zijn. Mijn vader is in London best bekend. Voornamelijk in de geneeskunde. Hij is chirurg, en wat voor een. Voor jullie is dat natuurlijk een rare baan, maar voor Dreuzels is het een van de belangrijkste banen die er zijn. Waarom? Omdat ziektes niet met een toverzwaai genezen kunnen worden. Mijn vader geneest de mensen met de hand. Mijn moeder is ook wel oké. Ze zijn niet de beste en liefste ouders die er zijn, maar ze laten me ten minste mijn eigen weg gaan. Vroeger waren ze al niet vaak thuis en wisten daarom niet wat ik allemaal uitspookte. Ik heb heel wat au pairs weggejaagd met de dingen die ik allemaal kon. Toch is het nooit in mijn hoofd opgekomen dat ik heks was, raar hé? Ik wist dat ik bijzonder was, maar niet op welke manier. Met mijn toverkunsten heb ik iedereen altijd kunnen laten doen wat ik wou, dat was best wel chill. Niet dat ik liever weer terug naar de Dreuzels wil, nee liever niet.
Wat is er nog meer te vertellen? Ik ben echt super nieuwsgierig, altijd al geweest. Ik wil altijd weten wat er is, ik houd niet van geheimen. Ook wil ik ook altijd bereiken wat ik voor ogen heb, nog zo'n slechte eigenschap. Ik ga dan door en door want het moet en zal me lukken.
Mijn familie is best raar. Mijn oma is echt een rotmens, het moet altijd naar haar zin. Zelfs haar kinderen moesten naar haar zin presteren, super dom natuurlijk. Ik lijk wel een beetje op haar, zegt mijn vader. Natuurlijk minder erg en ik heb ook veel goede eigenschappen Laughing Ik heb een oom die ooit weg is gelopen, wat ik eigenlijk niet geloof. Waarschijnlijk heeft mijn oma hem gewoon weggestuurd. Hij heette Peter. En raad eens? Er werkt een Peter Jacobs bij een van de leidinggevende functies in het Ministerie van Toverkunsten! Het lijkt me zo vet als hij echt mijn oom is! Dan ben ik ten minste niet de enige in mijn familie. Ik zou 'm graag eens ontmoeten. Verder heb ik nog wat achternichtjes en neefjes die ooit spoorloos zijn verdwenen. Mijn familie kennende, zijn dat misschien ook wel heksen en tovenaars.
Ik zit nu al een paar jaar op Hogwarts, en ik heb het hier reuze naar mijn zin. Op sommige mensen na dan die kan ik niet uitstaan. Ik ben opgelucht dat ik niet bij Slytherin geplaatst ben. KOM OP, Slytherin? Daar hoor ik echt niet thuis, en die mensen daar zouden mij ook niet accepteren. Volgens de Sorting Hat heb ik namelijk wel typische Slytherin eigenschappen. Pardon? Volgens de Sorting Hat paste ik ook wel bij Ravenclaw, maar nu zit ik toch bij Gryffindor en daar ben ik reuze blij mee. Veel klasgenoten van me hebben ook een hekel aan die irritante treitertjes in Slytherin. Niet dat ze allemaal zo zijn hoor, ik ken een paar hele aardige. Maar goed, ik zit gelukkig in Gryffindor.
Ehm, als laatste heb ik een hekel aan betweters en mensen die discrimineren. En sukkels, die kan ik ook niet uitstaan. Echte sukkels zijn ongelofelijk irritant.
Mijn lievelingsvak? Verzorging van Fabeldieren denk ik. En Verweer tegen de Zwarte Kunsten, dat vind ik ook een super leuk vak. Eigenlijk vind ik alle vakken wel leuk. Hagrid is mijn favoriete leraar. Hij houd net zoals ik van alle enge en vreemde wezens, haha.
Dat was het wel denk ik. Ciao.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kate Jacobs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Algemeen. :: Personages.-
Ga naar: