Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op Hogwarts!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gwendolyn

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gwendolyn Lestrange
Admin
Gwendolyn Lestrange


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 09-09-11

Gwendolyn      Empty
BerichtOnderwerp: Gwendolyn    Gwendolyn      Icon_minitimevr sep 09, 2011 4:46 am

Hallo, mijn naam is Gwendolyn Lestrange. Ja, Lestrange. Ik ben 16 jaar oud. Alsof je die informatie nodig hebt, je gaat toch niet dichter in mijn buurt komen dan tien meter. En als je me aanraakt of iets aandoet? Je leven wordt een hel. Dat geld ook als je mijn moeder iets aandoet - raak haar aan en je zit al over mijn grens. Momenteel zit ik vast op Hogwarts, ik zal niet verder kunnen en geen Death Eater kunnen worden als ik niet snel het jaar afmaak en opschiet. Dat wil ik dus. Oh ja, in de gangen zal ik niet bang zijn om een spreuk tegen je te gebruiken.. Eentje waarbij je gewond raakt. Ik had het vroeger heel goed.. Ach, ik leefde bij Malfoy in huis. Ze waren oké. Mijn moeder zat in Azkaban, dus ik kon niet bij haar wonen. Dat is wel jammer ja. Jammer voor jou, ze had me anders heel goed opgevoed, dan was je allang morsdood. Ik heb een kat. Gelukkig is hij zelfstandig genoeg dat hij mijn zorgen niet nodig heeft. Ik ben daar niet goed in. Ik heb een hekel aan lessen. Ik vind het absoluut niet nodig, maar goed. Ik houd van problemen veroorzaken, dus bedenk je drie keer voor je in mijn weg loopt. Ik denk dat ik geen vriendinnen nodig heb, ik kan alleen alles aan. Dus probeer niet aan te pappen met me, daar krijg je spijt van. Ik geef namelijk niks om vriendinnen, dus als je jezelf zo noemt, zal ik me er in ieder geval niets bij voor kunnen stellen. En nou oprotten, muggle. Of wat je dan ook bent. Halfbloed, Mudblood... Yugh.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gwendolyn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Algemeen. :: Personages.-
Ga naar: