Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom op Hogwarts!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Evelynne Blake Zabini

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evelynne Blake Zabini

Evelynne Blake Zabini


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Brighton

Evelynne Blake Zabini Empty
BerichtOnderwerp: Evelynne Blake Zabini   Evelynne Blake Zabini Icon_minitimevr sep 09, 2011 6:03 am

Hallo, Mijn naam is Evelynne.
Eigenlijk heb ik niet veel te vertellen wat jij zou moeten weten, maar ach.. nu je er toch bent. Ik ben geboren op 24 augustus 1997. Ik ben dus 14 jaar (al zou je denken dat ik ouder ben). En JA, ik ben familie van Blaise. Iedereen vraagt dat aan me. Als je slim genoeg bent en kan lezen zie je dat aan mijn naam? Begin alsjeblieft niet over hem, ik heb een godsgloeiende hekel aan dat ijdele joch. Verder hou ik ervan om spreuken uit te proberen. Noem me geen nerd (want dat cruciatus ik je tot je erbij neervalt) maar ik ken enorm veel spreuken uit mijn hoofd. Wat kan ik voor de rest nog? Oh ja. ik kan heel goed liegen. alles wat ik zeg slikken mensen in als koek. wist je al dat ik sneller kan rennen dan iemand die op een bezem vliegt? Heus waar!
Ik zit trouwens in Slytherin, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik heb ook een kleine bosuil genaamd Pheros. Iedereen vindt hem ongelooflijk schattig, maar ik vind hem redelijk irritant en druk. Ik vind eigenlijk best veel mensen irritant, ze zeggen dan ook dat ik ongelooflijk gevoelig ben. Thuis woon ik gewoon bij mijn stiefpa (Bathazar Pheros) en mijn moeder. Mijn echte vader (Blake Zabini) is al een tijdje dood. Er gaat een verhaal rond dat hij is gestorven aan de kus van een dementor, en dat geloof ik dus maar. Mijn uil heeft trouwens de naam van mijn stiefvader, als je dat nog niet gezien had. Ik heb hem naar Balthazar vernoemd vanwege zijn wijsheid.
Balth is ook een goede vriend van Lucius Malfidus. Op school ga ik ook wel met zijn zoon om, Draco. Maar over hem hadden we het niet, toch? Ehhh…
Balthazar noemt mij ook wel eens Adelaarsoog, Omdat ik opvallend goede ogen heb. Zoeker zijn in het zwerkbalteam zou dan ook niet zo slecht zijn voor mij, maar daar liggen mijn interesses niet.
Eigenlijk ben ik wel klaar nu. Dus als je het niet erg vindt, ik heb nog wat belangrijke dingen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evelynne Blake Zabini
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: Algemeen. :: Personages.-
Ga naar: